سهم تسهیلات تولید کامل پرداخت شود

وزیر صنعت،معدن وتجارت گفت: سهم تسهیلات تولید باید کامل پرداخت شود و در چهار ماهه سال جاری، نزدیک ۳۰ درصد به بخش تولید اختصاص داده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تولید وتجارت ایران”شاتا” مهندس نعمت زاده در دیدار با مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: باید سهم تولید در تسهیلات بانکی بیشتر شود تا واحدهای صنعتی بتوانند از رکود خارج و با ظرفیت بالا کار کنند.

وی همچنین افزود: پیشنهادی ارائه دادیم که جهت حمایت از صادرات غیر نفتی ، سود تسهیلات صادرات کمتر شود.

وزیر صنعت،معدن وتجارت گفت : معتقدم که ۵۰ در صد از عددی که درباره نقدینگی گفته می شود قفل است ودر این راستا تحلیلی به شورای پول و اعتبار در خصوص وضعیت نقدینگی ارائه کردم.

مهندس نعمت زاده همچنین گفت: برای حل برخی از مشکلات صنعت باید اصلاحات قانونی صورت بگیرد خصوصا درزمینه واگذاری ها باید تامل بیشتری صورت گیرد چراکه برخی از مشکلات امروز صنعت ناشی از واگذاری ها اشتباه گذشته است

وزیر صنعت،معدن وتجارت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مشکل کم آبی در کشور بسیار زیاد است و همه باید در این زمینه کمک کنیم ولی سهم صنعت از کل مصرف آب ۲ درصد است لذا برای حل مشکل باید در بخش کشاورزی اقدام شود.

در این دیدار نمایندگان استان آذربایجان شرقی هریک به طرح مسائل بخش صنعت و تولید حوزه های انتخابیه خود پرداختند

در این دیدار که رئیس کمیسیون صنایع و معادن و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند پیشنهاداتی در خصوص بخش صنعت استان ارائه کردند.

استان آذربایجان شرقی رتبه اول در ذخایرمعدنی، رتبه چهارم در استخراج و رتبه چهارم در تعداد واحدهای صنعتی را داراست.

نوشته سهم تسهیلات تولید کامل پرداخت شود اولین بار در انجمن صنفی کارآفرینان صنعت کفش تبریز پدیدار شد.

منبع: انجمن صنفی کارآفرینان صنعت کفش تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *