عرضه کفش ایرانی به نام برند خارجی در بازار همدان

احمد گازرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به رکود در وضعیت بازار کیف و کفش همدان اظهار کرد: رکود در بازار باعث شده افزایش قیمتی در بازار کیف و کفش مشاهده نشود.
وی با اشاره به اینکه ۶۰۰ واحد تولیدی کفش در همدان وجود دارد که از این تعداد ۹۸ درصد تولیدی زنانه و ۲ درصد تولیدی مردانه هستند، تصریح کرد: تولیدات کیف و کفش در همدان با کیفیت خوب و کمیت بالا در کشور توزیع می‌شود.
رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با اشاره به اینکه در سطح استان همدان ۲۲۵ واحد توزیع وجود دارد افزود: از آنجایی که جنس چینی از طرف مردم استقبال نمی‌شود، در این فروشگاه‌ها تنها سه درصد جنس چینی و ۹۷ درصد جنس ایرانی عرضه می‌شود.
وی در پاسخ به این سئوال که جنس چینی که در بازار است بیشتر از سه درصد به نظر می‌رسد اظهار کرد: مردم همدان دنبال برند و جنس‌هایی با اسم خارجی هستند و این امر باعث می‌شود فروشندگان و تولیدکنندگان جنس‌های با کیفیت بالای ایرانی خود را به اسم خارجی در بازار عرضه کنند.
گازرانی با بیان اینکه بیشتر فروشگاه‌های همدان جنس‌های ایرانی را به اسم برندهای خارجی عرضه می‌کنند عنوان کرد: برای جلوگیری از این امر باید مسئولان از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان حمایت کنند.
وی با اشاره به اینکه امسال قدرت خرید مردم پایین آمده است، خاطر نشان کرد: جنس درجه یک و با کیفیت در تولیدی‌ها با قیمت خیلی گران تولید می‌شود که مردم قدرت خرید آن را ندارند هر چند مردم قدرت خرید جنس ارزان را هم ندارند.
رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با بیان اینکه در صورت احیای صنعت چرم همدان می‌توان ۶۰۰ واحد تولیدی را به یک‌هزار و ۵۰۰ تولیدی رساند، این واحدها را فرصت سرمایه‌ای بسیار خوبی برای استان دانست که در حال حاضر با بی‌مهری مسئولان مواجه شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *